28.6.21 סדנה און ליין - יחסי גומלין בין פיזיותרפיה לפרמקולוגיה ותרופות.

סדנה און ליין-יחסי גומלין בין פיזיותרפיה
לפרמקולוגיה ותרופות.



תאריך: 28/6/21 19:00-22:00

תאריך אחרון להרשמה 13/6

סדנא המורכבת משלוש שעות אקדמיות.


מרצה: ד"ר ניסן גראור


תשלום והרשמה:

עלות למשתתף:  
עלות לחבר   150 ₪ /  עלות ללא חבר 250 ₪

 

עלות חברות שנתית:  393 שח



לבדיקת תוקף חברות וחידוש - לחצו כאן


להרשמה לחצו כאן

מידע נוסף על הסדנה:

רציונל:
ידיעת עקרונות הטיפול התרופתי חיונית ובלתי נפרדת מעתידו המקצועי של כל פיזיותרפיסט.
השימוש הנרחב בתרופות בקרב הפונים לטיפול פיזיותרפי וההתפתחות המהירה בתחום
הפרמקולוגיה תוך כניסתן של תרופות חדשות רבות לשימוש, דורש ידע מעמיק ורחב לשם
הבנת יחסי הגומלין בין הטיפול הפיזיותרפי לבין הטיפול התרופתי.

מטרות הסדנא:
•הגדרת מושגי יסוד בכל הקשור לטיפול תרופתי ודרכי ההשפעה של תרופות שונות על
מערכות הגוף.
•הבנת ההשפעה ומנגנוני הפעולה ותופעות הלוואי של הטיפול התרופתי על בחירת טכניקות
הטיפול הפיזיותרפי והצלחתו.
•הצגת שני תיאורי מקרה מהקליניקה תוך דיון מעמיק בטיפול הפיזיותרפי במטופלים הנוטלים
במקביל תרופות שונות.
שיטת הוראה:
סדנה און ליין (זום).

דרישות מוקדמות:
הסדנא מיועדת לפיזיותרפיסטים מוסמכים בעלי רקע בסיסי בפרמקולוגיה, פיזיולוגיה
וביוכימיה.

מינימום 20 משתתפים מקסימום 40


 

נושאי הסדנא:
1) מבוא והגדרת מושגי יסוד בפרמקולוגיה, תיאור מספר משפחות תרופות והשפעתן
על מערכות הגוף ובחירת טכניקות בפיזיותרפיה.
2) תיאור מקרה ראשון.
3) תיאור מקרה שני.

מרצה:
ד"ר ניסן גראור,פיזיותרפיסט ופרמקולוג
השכלה:
2010-2017 Ph.D לימודי דוקטורט בחוג לפיזיותרפיה, אוניברסיטת חיפה.
2000-2004 M.D לימודי רפואה, הפקולטה לרפואה הטכניון חיפה (לא סיים).
1992-1994 M.Med.Sc מוסמך במדעי הרפואה-תואר שני בפרמקולוגיה ,הפקולטה
למדעי הבריאות, אוניברסיטת בן-גוריון באר שבע.
1986-1990 B.P.T בוגר בפיזיותרפיה- תואר ראשון בפיזיותרפיה, אוניברסיטת תל-
אביב.

ביבליוגרפיה:

1. Ciccone: Pharmacology in Rehabilitation,4 th edition, FADavis, Philadelphia,2007.

2. Panus et al: Pharmacology for the PhysicalTherapist, 2th edition, Mcgrawhill,2019.

3. Tisdale et al: Drug-InducedDiseases: Prevention, Detection, and Management, 3 rd edition, ashp, 2018.

 

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד