דלג על חיפוש
דלג על חיפוש
סגירה

29.8.22 אסיפת חברי עמותה שנתית


לינק לזום ישלח ביום האסיפה סביב השעה 11 בבוקר,

במידה ולא קבלתם לינק אנא פנו אלינו בוואטסאפ ל: 036888104
או במייל ל:  info@ipts.org.il


חברים יקרים,


על מנת לעמוד בתקנות רשם העמותות לניהול תקין של עמותה עלינו לקיים כמידי שנה - אסיפה שנתית.


האסיפה השנתית תערך באופן וירטואלי בזום

*קישור לאסיפה – ישלח קרוב למועד.

על פי חוק אנו מודיעים על קיום האסיפה,

אתם מוזמנים לפנות אלינו לשאלות והבהרות נוספות

מועד האסיפה – 29.8.22 בשעה 19:00 


*קישור זום לאסיפה – יישלח ביום האסיפה עד השעה 16:00


סדר יום האסיפה:

19:00 – פתיחת האסיפה ומינוי מזכיר לאסיפה

19:05 – הרצאה  "לעצב ת'עסק שלך בעצמך" – גב’ רונה יהל בורר

20:00 – הצגת דו"ח סיכום שנה – יו"ר העמותה גב' נעמה קשת

20:15 - הצגת דו"ח רואה חשבון – מר אילן קמיל.

20:25 – הצגת דו"ח ועדת ביקורת –  גב' זיוה גינוסר, יו"ר ועדת ביקורת 

20:35 – נושאים נוספים לאישור האסיפה


הסברים:

ע"פ תקנון העמותה אנו מחוייבים באישור האסיפה הכללית למס' נושאים:

1. סיכום הפעילות השנתית יוצג באסיפה ע"י נעמה קשת יו"ר העמותה 

2. הצגת דו"ח ועדת ביקורת – מידי שנה נערכת בקרה של הוועדה על התנהלות העמותה – במהלך
האסיפה יציגו חברי הוועדה את הדו"ח המסכם של הבקרה שנעשתה. – לאישור ע"י האסיפה.
וועדת הביקורת מתמנית מידי שנתיים ותפקידה לוודא פעילות תקינה של העמותה,
הצגה ואישור האסיפה.

חברי הועדה:
גב' זיוה גינוסר – יו"ר ועדת ביקורת
גב' חנה אלקלעי
מר יואב מועלם

מי שמעוניין לעיין בד"ח ועדת הביקורת לפני האסיפה - לחצו כאן

3. אישור דו"ח כספי לשנת 2021 – במהלך האסיפה יציג רו"ח של העמותה את תמצית הדו"ח הכספי לשנת 2021.
הדו"ח יוצג כמקובל ויפורש ע"י רו"ח, 
הצגה ואישור האסיפה.

מי שמעוניין לעיין בדו"ח הכספי לפני האסיפה לחצו כאן

4.  אישור רו"ח ושכרו – רו"ח אילן קמיל מייצג את העמותה מאז שנת 2011. לא נעשו שינויים ולא מתבקשים שינויים בשכרו, הצגה ואישור האסיפה.

5. אישור שכר מנכ"לית –הגב' רחל ארד נבחרה לתפקיד והחל מספטמבר 2019 משמשת בתפקיד זה.
שכר המנכ"ל, הצגה ואישור האסיפה.


6.  אישור הוצאות החזר לחברי הנהלת העמותה:

ע"פ נהלי רשם העמותות יש להגיש לאסיפה השנתית את ההוצאות עליהם חברי ההנהלה יקבלו
החזר בגין פעילויותיהם כחברי ועד ובכפוף לתקנון העמותות.
כל מקרה של החזר מאושר בפועל ע"י ועדת כספים או הנהלת העמותה (בסכום העולה על 5000 ₪) - הצגה ואישור האסיפה.

o החזר הוצאות נסיעה לפעילויות בהן נדרשת השתתפות חבר ההנהלה. תעריף הוצאות נסיעה להחזר 2.5 ₪ לק"מ.

o החזר הוצאות חניה לפעילויות בהן נדרשת השתתפות חבר הנהלה

o החזר הוצאות טלפון ליו"ר העמותה בכפוף לחשבונית

o אישור יום גיבוש לחברי ההנהלה

o החזר הוצאות נסיעה לחו"ל ע"ב המקובל בשירות המדינה כפי שנקבע בנוהל תעריפי קצובות

שהייה בחו"ל של החשב הכללי (www.csc.gov.il)

o תשלום בגין השתתפות חבר הנהלה בכנסים בארץ כנציג העמותה.


7. עדכון לגבי בחירות לועד המנהל של העמותה ובחירות ליו"ר העמותה- הצגה ואישור האסיפה.

ע"פ נוהל בחירות:

6.2 במידה ומספר מגישי מועמדות נמוך מהרכב הועד הקבוע בתקנון העמותה, מגישי המועמדות  שעמדו בקריטריונים יכהנו כועד מנהל ללא קיום בחירות.
6.3 במידה ותוגש רק מועמדות אחת לתפקיד יו"ר העמותה,  מגיש המועמדות  שעמד בקריטריונים יכהן כיו"ר העמותה ללא קיום בחירות.

היות והוגשו מספר מועמדויות נמוך מהרכב הועד הקבוע, והוגשה מועמדות אחת לתפקיד יו"ר העמותה ובאישור ועדת בחירות - לא יתקיימו הבחירות לעמותה.נבקש מהאסיפה לאשר את הרכב הועד המנהל החדש ואת יו"ר העמותה.

 

מי שמעוניין להציג שאלות ובאורים להסבר מוזמן לשלוח מייל ל: ceo@ipts.org.il
השאלות ייאספו וירוכזו ויינתן מענה במהלך האסיפה.

נוכחותכם באסיפה הכללית חשובה, זוהי הבעת אמון ותמיכה בהנהלת העמותה, אתם מוזמנים
להתעדכן, להביע עמדה ולקחת חלק פעיל בפרוייקטים המובלים ע"י העמותה.

*ההשתתפות, ההצבעה והאישורים - לחברי עמותה בלבד, שחברותם בתוקף ביום ההצבעה.


בזמן האסיפה - הרצאה שווה במיוחד!!!
לעצב ת'עסק שלך בעצמך - עיצוב באמצעות קנבה (תוכנה חינמית)

 

ההרצאה תעסוק ב:
החשיבות וההשפעה של עסק ממותג, מעוצב ובעל שפה גרפית אחידה על קהל היעד שלו.
איך כל אחד יכול ליצור לעסק שלו את החומרים הגרפיים השיווקיים הממותגים ומעוצבים בשפה גרפית אחידה באמצעות קנבה, תוכנת העיצוב שכבשה את העולם!


 

מרצה: רונה יהל בורר

 

להרשמה לאסיפת החברים וההרצאה ללא עלות - לחצו כאן













 





עבור לתוכן העמוד