דלג על חיפוש
דלג על חיפוש
סגירה

מטלות ועד מנהל בכנס העמותה

רשימת מטלות ועד מנהל - כנס העמותה ה-21

ביום שני 4.11.2024  יש להגיע למתחם הכנס בין השעות 7:00-7:30
בתחתית העמוד תמצאו טבלת שיבוצים, וודאו שאתם יודעים היכן נמצאים האולמות שלכם.

בתחילת היום הראשון נערוך סיור והכרות במתחם :
  • מרחבים מוגנים - המרחב המוגן ממוקם בחניון של ביתן 1 הסמוך לביתן הכינוס, ישנו שילוט הכוונה למרחב וצוות דיילים שיסייעו להגיע במידת הצורך.
  • תערוכה
  • שירותים
  • אולמות
על כל חברי הועד המנהל להיות נוכחים באולם ההרצאות בזמן המליאה. 
בתחילת הפסקת הצהרים של היום הראשון על כולם להגיע לעמדת המשרד לצורך תמונה קבוצתית.

כל אחד מחברי הועד אחראי על אולם, בכל אולם יהיה יו"ר מליאה וסטודנט מתנדב. 
באחריות חבר הועד לוודא תקינות המושב ולהיות במעקב על הנושאים הבאים:
  • בסיום סדנת הבוקר לוודא שהאולם מוכן למושבים ולזרז כדי שהמושב יתחיל בזמן (9:00).
  • כחצי שעה לפני תחילת המושב יש לוודא שכל ההרצאות נמצאות אצל הטכנאי באולם, במידה והרצאה מסוימת חסרה צריך להתקשר למי שלא העביר.
  • לוודא שהמושב מתחיל בזמן. 
  • לוודא שאין בעיות באולם (רעש, בעיות טכניות, מספיק מקומות, קר מידי, חם מידי וכד')
  • לוודא שמחליפים את שם המרצה על הפודיום
  • לדווח לרותי בסוף אם כל המרצים הגיעו. במידה מישהו לא הגיע חשוב מאוד ליידע.
לכל אורך היום יש להסתכל ולתת יד במידה ונדרש ב:
  • הכוונת אנשים לאולמות.
  • במידה של עומס לא סביר יש לתת עזרה בעמדת חלוקת המתנות ועמדות הרישום. 
  • לעבור בין דוכני האוכל ולראות שאין בעיות
  • לעבור בין המציגים ולראות שהכול בסדר

במידה ושואלים אתכם על פוסטרים הם "ירוצו" על מסכים לכל אורך היום אך מוצגים ע"י מי שכתב אותם רק במהלך היום השני 5.11 בזמן הפסקת הצהריים. לכל מציג יינתנו 5 דק' להצגה. 

קבוצת הוואטסאפ של הועד המנהל תשמש לדיווח על כל תקלה והמשרד ידאג לטפל בנושא.
במידה והתקלה טופלה או נפתרה מעצמה, נודה לסימון לייק כדי שנדע שהטיפול הסתיים.

123

עבור לתוכן העמוד